Nezávislý nákupní portál Heureka se rozhodl každý rok svým zákazníkům představovat nejpoptávanější produkty uplynulého roku. To proto, aby nakupující byli obeznámeni nejen s popularitou značky, ale také s tím, jak jej hodnotí obyčejní lidé, nikoli placení zaměstnanci dané firmy. Z hlavních kategorií tak portál představuje vždy 3 nejpopulárnější výrobky, v těch vedlejších potom vždy jeden TOP produkt.
Cílem této soutěže je tedy vybrat uživatelsky nejúspěšnější produkty, které zaručují kvalitu a spokojenost spotřebitele. Hodnocení roku 2018 bylo sestaveno podle počtu uživatelů, jež o výrobek projevili zájem v internetových obchodech, dále podle počtu skutečných nákupů v těchto obchodech a nakonec podle celkového hodnocení uživatelů.
Samozřejmě se zde zohlednily varianty jednoho produktu. Pokud si například koupil uživatel určitý produkt v bílé barvě a další v černé, vše se započítalo pod jeden druh. Tedy vše, co se vyrábí v několika různých variantách, bylo zahrnuto vždy jako jeden výrobek.
Hlavní kategorie tvoří témata jako holicí strojky, GPS navigace, herní konzole a hry do nich, kávovary, vitamíny, chytré hodinky, digitální fotoaparáty, lednice, ale také například krmivo pro psy či kočky. Další kategorie tvoří například černé skříňky, alkohol testery, nosiče kol či lyží, dětská kosmetika, balzámy po holení a mnohé další.
Kategorii chytrých hodinek naprosto ovládla firma Xiaomi, která zvítězila na všech třech stupních. Stejně tak oblast kávovarů ovládla společnost De Longhi. Pokud vás zajímá vítěz té které konkrétní kategorie, najdete jej na stránkách pořadatele soutěže.
Pořadatelem je výše zmiňovaný portál Heureka Group a.s., která kromě této soutěže také na konci roku hodnotí další soutěž nazvanou ShopRoku. Ti, kteří jsou v angličtině alespoň trošku znalí, si jistě odvodili, že se jedná o takovou soutěž, která vyhlašuje nejkvalitnější a nejpopulárnější e-shopy.
Produkty