Když se dotazujeme na počasí v teplém obrodí roku a očekává se slunečno, vnímáme tento meteorologický jev zpravidla jako „krásné počasí“. A naopak deštivo nám připadá škaredé a těšíme se na chvíli, kdy zas vysvitne Slunce a bude teplo. Faktem je, že k příjemnému pocitu ze Slunce nad hlavou přispívá i modrá obloha a naopak ta šedá, pokrytá mraky, stahuje lidskou mysl spíše k depresivní náladě. Můžeme si však i docela škaredý zamračený deštivý den vylepšit obyčejným deštníkem.
Nechte promluvit pastelové barvy – deštníky se dnes vyrábí v krásných pastelových barevných tónech a sytá barva deštníku působí při zatažené obloze velmi příznivě na naši psychiku. Svůj platný význam má zejména žlutá, která podporuje lepší náladu a činorodost a posiluje oblast žaludku a dvanácterníku, která bývá při depresivních a úzkostných stavech či ve stresu oslabena. Další vhodnou barvou do deště je hráškově zelená a červená – zelená posiluje oblast hrudníku – srdce a plíce a podporuje lepší mezilidské vztahy a červená aktivizuje životní energii, jestliže jsme vlivem deště a zatažené oblohy unavení.
Potisk – reklamní deštníky jsou předměty velice vhodné pro propagaci výrobků či služeb, můžete je rozdávat svým klientům na školení, zaměstnancům, obchodním partnerům a dalším lidem, které považujete za své přátele či blízké. Deštník zaujímá celkem velkou propagační plochu, toho lze využít pro potisk textů či obrázků ve vysokém rozlišení a velký textový formát pak dokáže zaujmout pozornost i na velmi dlouhou vzdálenost. Výhodou reklamních deštníků je jejich rozumná cena a také to, že na rozdíl od triček či mikin nepotřebujete znát přesnou velikost výrobku, deštníky se zhotovují v jednotném rozměru a jsou to univerzální výrobky pro muže, ženy, případně starší děti (pokud se vysloveně nejedná o dětský deštník).